Hahaha

Haha!

Helt ärligt, vad har hänt med min ovanvåning?
Jag har gått runt nu i tre dar här uppe och konstant skrattat. Så fort jag ser något som är det minsta roligt så börjar jag fnissa hysteriskt. Jag har nyss sett två avsnitt av Vänner och jag börja skratta när det blev paus. NÄR DET BLEV PAUS!!! (Sen är det förvisso rätt kul när det blir paus på Vänner och Jacob´s Creek presenteras och man tänker på Dawson´s Creek och Obo´s Creek, hehehe).
Imorse gick jag upp 06.30, trött och sliten, men så fort jag reste mig upp började jag skratta som fäen.
När jag går utanför huset är det som normalt, men såfort jag går upp för trappan börjar det bubbla i magen på mig och jag får sätta mig ner hela tiden och hämta andan mellan skrattattackerna. Jag svävar verkligen på moln här uppe.
Frågan är bara: vem är det som lagt knark i min mat?

Ack min käre August *visslande*

Haha, August...

Näe nu ska jag gå och skratta vidare. Haha på er.

Hahahaha på tal om att inte kunna sluta skratta. Tidernas klipp.
För er som är lite off och inte sett detta innan är det en holländsk tv-show som handlar om personer som gjort operationer som misslyckats och därför har dem fått väldigt roliga röster. När en av dem sedan, helt seriöst, börjar prata om sitt problem, kan alltså inte programledaren sluta skratta. Hahaha!

 

OLÉ!

Kommentarer
Postat av: Terese

Men Anton!! Varför kom skrattet inte ut i skolan?? Hur lyckades du hålla det inne då??

Hmm..!!?? Det är säkert byggjobbarna som lagt knark i din mat!! Ingen annan i familjen som märkt något?? :)

2008-11-18 @ 22:24:28
Postat av: Lina

Haha Obo´s Creek ;)! Sitter har och fnissar lite nar jag tanker pa nar du forklarade det haha och hur maanga ganger du forklarade det :p!

2008-11-19 @ 10:00:38
URL: http://laiiina.blogg.se/
Postat av: Lina

Det kan foresten vara sa att du skrattar dar hemma for att du har en flort och ar sma kar i en av de manliga byggarna. Erkann att det rycker i brallan lite ;)!

2008-11-19 @ 10:03:46
URL: http://laiiina.blogg.se/
Postat av: Äääntån

Kan vara så att jag är kär i en av dem manliga byggarna. Jag har ju alltid varit svag för 55åriga skalliga män som svettas...

2008-11-19 @ 18:19:10
URL: http://euforia.blogg.se/
Postat av: Terese

Jasså du det visste jag inte...hmmm kanske Ankarloo är något för dig ?? :)

2008-11-19 @ 23:24:55
Postat av: Äääntån

Haha man vet aldrig. Har du förresten märkt att han alltid har samma jävla fleece? Attraktivt...

2008-11-20 @ 00:29:35
URL: http://euforia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Love is in the air! ;)

2008-11-20 @ 12:55:21
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm han gillar kollage tröjor också :)

2008-11-22 @ 13:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0