Hej och hå!

Ok, låt se. Vad har hänt sen sist?
Jag har blivit sambo. Jag har betalat radio- och tv-avgift (för jävla dyrt). På måndag ska jag till banken och starta ett gemensamt matkonto med Sandra. Kort sagt: jag har blivit väldigt gammal.
Och andra sidan drack jag vin direkt ur flaskan senast jag och Sandra var på stranden, och det ger lite flashbacks till tonåren, så lite ungdom har jag allt kvar i mig.

Friidrotts-VM har börjat och tvn står på här hemma.
Just nu 10 000 meter damer. Inte världens mest upphetsande gren direkt.
Däremot alltid kul med höjdhopp och 100, 200 samt 400m.
Minns VM i Berlin för två år sedan, då jag var på plats med Sebbe och bl.a fick se ett magiskt världsrekord av Usain Bolt på 200m. Just det ögonblicket glömmer jag nog aldrig.


   
Skolstart på onsdag. Sista terminen. Vad fan ska man egentligen göra när man är klar?! Socionom Anton Hållö - vuxet var det...

Ack min käre August *visslande*

CL-drömmen sprack och Europa League väntar istället.
AZ Alkmaar, Austria Wien & Metalist Kharkiv.
Bra ur sportlslig synvinkel, helt ok resmässigt och trist ur bemärkelsen att dra folk till stadion.
Nu börjar planeringen för bortaresa/or. Almaar (Holland) i september känns givet, och Wien känns även skoj. Dessutom billigt. Charkov (Ukraina) känns mer avlägset. Oavsett, fasicken vad kul detta ska bli. Ute i Europa, talar man om Malmö...

Annars har jag och Sandra haft ett par sista underbara sommardagar. Bokskogen, festivalen, Lund, sommardopp, sena myskväll på stranden, en massa vin, en del öl och massa, massa skratt. We rock!

  

Livet är gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

- Jag tror minsann att vi i vissa stunder känner oss lite större än vi är.

- Jag vet också att vi i vissa stunder inte är fullt så mogna som vi kan verka :P

- Europa League kommer bli kalas!

- Vin är förbaskat gott! Speciellt på stranden eller i gräset.

- Satsar mina slantar på en Bolt i topp i år också.



(Är sååå glad att jag slapp en viss gräslig bild här!)

2011-08-27 @ 17:12:18
URL: http://www,sandrashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0